söndag 17 augusti 2008

Lite nya saker

Ännu en helg är snart över, sista helgen på sommarlovet. Det har bara varit jobb, jobb, jobb... Men det är ju roligt också. Man får pengar av att jobba, pengar som man kan köpa inredning för! :)
I fredags var jag med mamma och vår vän Lillemor till Lillboden för A hade Loppis. Roligt! Hittade en del saker.
Fil de fer mojj, hänger på min tallrikshylla. Tack H för att du lät mig få den! :)
Kökshanduk i vitt och blått.
Köksvåg som jag har letat efter ett tag. Härligt sliten, bra pris och den fungerar.

Trähäst


Träffade H som har Uthuset. Åkte till henne efter Lillboden. Fick med mig en tvåa från jean darc living hem! Såå nöjd.

Det var en trevlig dag, och jag tycker också att det var jättekul att du var med Lillemor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohhhh, jag är omnämnd på en blogg! Nöjet var helt på min sida Sofie! Hoppas du tar med oss "gamlingar" på fler shoppingturer. I helgen ska jag och Marie och grabbarna till Åland. Just nu ororar jag mig mest för Marie...:)

kramizar från Lillemor
Ps var hittar jag sånnadär änglapollar på internet? har sökt men inte hittat nån...

Du får lägga ut en bild på din när den är klar om du tänkt gjort en änglapolle av den!

Lillemor
sommersnow@live.se