onsdag 17 oktober 2007

Guldiga rummet!



Vi kallar det så, mitt dressingroom! :)




Här inne blir det en lite glamourös känsla med den röda soffan som följde med huset. Jag tyckte att den var jättevacker när jag såg den första gången, och det tycker jag väl nu också! Fast den passar inte riktigt till den stil jag vill ha nu. Men den får hänga med ett tag till...




Så här inne kan man prova lite kläder framför den maffiga guldspegeln som vi har fått av Thomas farmor Irma. Det är ett underbord till, men skivan till bordet är sprucken så det får vi ta och laga någon gång. Men jag tycker att spegeln nästan gör sig bättre utan bord, i alla fall det jag använder den till.



Man kan också ha lite förfest med sina tjejkompisar, snacka lite skit, dricka vin och prova klänningar och SKOR! :)












Det finns hur som helst jättemånga garderober i det här rummet, man får plats med nästan allt! :)

Inga kommentarer: