måndag 15 oktober 2007

Solig dag med shopping


Fast det var strålande väder idag och 11 grader så va jag lite hängig... Det var lixom inge kul idag bara... Så då tänkte jag att jag skulle ge mig själv något som skulle muntra upp. Shoppping är det väl ingen som blivit ledsen av? Näää!


Var på sia och köpte ett höstljus till min lyckta i köket istället för ett rosa, det blev jättefint. Jag har faktiskt gjort lite höst i hela köket nu med murriga färger...





Var in på en blomsterhandel och köpte plättar i luften och en jättefin kruka till...





Den här fick också följa med hem att ha i trädgården




Lite senare... när vi skulle åka och handla mat råkade jag gå in i en annan inredningsbutik där en till lyckta fick följa med hem...



Nu är jag mycket gladare, och ska baka en äppelkaka! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Äntligen har jag varit inne och kollat din blogg, vad fint du har hemma, måste få komma hem till dej och kika nåt tag. Kram från Elin i klassen.

Anonym sa...

Hej gumman! Äntligen har jag varit inne och kollat din blogg, vad fint du har hemma, måste få komma hem till dej och kika nåt tag. Kram från Elin i klassen.