söndag 9 december 2007

Sängar

Har letat efter en fin stomme till vår säng länge, men jag har inte kunna bestämma mig för någon... Har inte tyckt att någon är perfekt För några veckor sedan trodde jag att jag hade bestämt mig för Hemnes från IKEA och köpte därför två sängbord ur den serien, men nu ser det ut som om jag har ändrat mig igen...

Nu kommer det bli en sängstomme från mio istället. Priset skiljer sig enormt mot IKEAs pris, men jag får väl spara lite. Den här sängen känns mer tidlös och lite mer som den stilen jag vill ha!

4 kommentarer:

Jonna sa...

Hej vilken fin sänggavel och sängbord från mio...
Nu har jag äntligen tagit upp det där bordet med svarvade ben som du visade inågot tidigare inlägg som jag hade ett lika. målat en vända nu i stockholmsvit. 2vändor kvar.. Blir nog bra:) Ha det fint..
ses imorgon!

Anonym sa...

Hejsan ! Helt rätt val! Jag har precis köpt bordet och stolarna i samma serie. Jag blev så nöjd. Men det kostade... Jag är så trött på IKEA möbler, det blir inte alls samma känsla. Må så gott! N

Karin i Villa Grå sa...

Hej Sofie!

Det är inte helt lätt att välja säng. Man tillbringar ju massor av tid i den och den dominerar sovrummet fullständigt. Sängen från Mio känns lite roligare i formen, jag tycker att du har gjort ett bra val! Själva har vi en svart Noresund från Ikea och ptja, den är helt okej.

Kul att du gillar vårt kök!

Ha det så bra!

Karin

Karin i Villa Grå sa...

Hej igen!

Nu såg jag din kommentar om granen!

Våra kattor är korkade så även om vattensprutan hjälper för stunden glömmer de bort den i samma sekund som vi slutar spruta på dem.

Jag antar att vissa katter är smartare än andra och våra är inte släkt med Einstein ;-)

Kram!