söndag 23 december 2007

God Jul och Gott Nytt År



Här ligger jag, sjuk och det är så synd om mig... Imorgon är den den mysigaste dagen på hela året! Ska jag vara sjuk då? Snoren rinner, ögonen rinner, och det är som att tjugo knivar sitter och raspar i min hals. Hosta och är det feber jag känner också? Nä det kan det väl ändå inte vara..! :(

Kommer bli mysigt ändå, men jag drömmer om att någon gång i framtiden få ha dessa möbler hemma hos mig och fira jul med hela släkten...

God jul och Gott nytt år

Bild från vita rummet

4 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul, må tomten vara snäll!!!

faster atta sa...

Hoppas verkligen att du han att bli frisk!!!! Och att din julhelg blev underbar!

Jonna sa...

God jul och gott nytt år tjejen! skönt med lov. Ses snart i skolan.
Hör av dig om du blir hemma ngn dag så sugen på att kika förbi och se hur ni har det =)

Karin i Villa Grå sa...

Jag hoppas att din jul blev mysig och bra trots att du var sjuk. Om inte annat får du ha det UNDERBART på nyårsafton!

Gott nytt år!

Kram, Karin