tisdag 24 juni 2008

Morning glory




Det är så mysigt på morgnarna när solen strålar in i köket. Då blir man lite mer vaken och lite mer sugen på att börja dagen till skillnad från när regnet öser ner.

Igår var min mamma och hennes väninna Anita och hälsade på mig. Anita hade med sig den fina vita Mårbackan och krukan till mig. Passade perfekt i mitt köksfönster. Här får ni också se min madonna som det ännu inte har dykt upp nån bild på. Även mina underbart fina och dyra hissgardiner från Himla ser ni här.

Kram Kram
Sofie

3 kommentarer:

Designe sa...

Va härligt med sol som kommer in genom fönstret och så fint du gjort i fönstret oxå! Här hade vi sol igår men idag jämnmulet..jag vill ha sommar NUU! :)

Anonym sa...

Otroligt vackert fönster Sofie, pionen är underbar! Nu vill jag se lite hända på blogg...Mor Marie

In my house sa...

Hej hej... Hittade hit av en slump,,, och ville då lämna ett litet fotavtryck.... :)

- Mysig liten blogg med lite av varje,,, de gillar jag ;) Och så vill jag beklaga och gråta en skvätt med dig för din lampas-öde,,, fy puh vad hemskt, dom är ju sååå fina...

Ha de toppen kram josse