tisdag 15 juli 2008

Lite sommar på min gästtoalett




Lite dåligt med uppdateringar från min sida måste jag erkänna. Men just nu är det supermycket jobb för mig. Men det är roligt, för jobb leder till pengar, och det gillar vi! :)

Vad har hänt sedan sist då? Ja inte mycket ärligt talat. Det var ju ett tag sedan jag lovade bilder på bland annat vitrinskåpet från House Doctor, men nu är det så att vår router har gått sönder och de bilderna ligger på den bärbara datorn. Har funderat på att flytta de till den stationära med ett usbminne, men har inte orkat än.. Så är det sommar nu också och jag bara myser... :) Lat som man är.

Igår va jag ute och gick med min kompis, Sofie. Såg då en jättefin rosbuske.

- Åh jag vill ha några rosor och sätta inne. AAh VA MYCKET TAGGAR!!!
- Ja det är ju rosor.
- Ja jag vet men hur går man då?
- Eh jag gör det ja!

Så Sofie fick offra sina händer och plocka några kvistar. Sofie läser till lärare så jag kände mig som ett litet barn som stod och vänta på att fröken skulle ge mig blommorna! Haha

Gissa om det luktar gott här inne nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag hittat hit och se så fint det blev med rosorna!! Dags för en ny promis i veckan kanske? Vi får höras... Kram

Anonym sa...

Nu har jag hittat hit och se så fint det blev med rosorna!! Dags för en ny promis i veckan kanske? Vi får höras... Kram