torsdag 6 november 2008

Hej min blogg

Jag har en sak att berätta. En rolig sak! :) Jag har fått ett till boende! Just det, jag och min T ska inte göra slut och sånt som alla andra fjantiga rykten säger, utan jag ska bara ha en lägenhet som jag kan bo i när jag jobbar eller vill komma bort från det lugna "lantlivet". Jag är bara 21 år och bor i hus på landet. Jag är inte vad vid att bo på landet. Det va en ganska stor omställning. Jag har aldirg bott själv heller, vilket jag tror är nyttigt att göra, en liten tid i livet iaf. Så nu ska jag göra det! I stan, i min stad Gävle! :) Men jag kan vara i huset med min T när jag vill. Jag tror det kommer bli bra.

Men det roligaste av allt. Det är ett gammalt hus från 1926!! :) Det är så himla fint, allt! Jag älskar min nya fina lght! :)

Här har ni huset och planlösningen! Skafferi!!!! :)

1 kommentar:

Zhannah sa...

Tack gumman!
Dockan har jag inte gjort själv, den fick jag av farmor för länge sedan. Den är formad efter hennes kropp, men att göra en själv kan väl inte vara så svårt ;)
Hur går det för dig med flytten? vill komma och hälsa på snart! kram