söndag 23 november 2008

Loppis och pyssel


Ikväll var jag hemma hos Viktorias svärmor Mona i Ljusne som har ett Loppis. Perfa när man är pank som jag men ändå få shoppingbehovet tillfredsställt! :) Jag hittade många fina brickor i nysilver. Även små fina teskedar i nysilver som jag har letat efter. Fick också hem ett par gamla skridskor som kommer bli jätttefina i hallen med granris. :)

Viktoria och Mona hade pysseldag och bjöd in mig, Tack för det! Det var en jättetrevlig kväll! Tillverkade strutar av gamla notpapper. Så skvallrade vi lite och pratade om livet, inredning och hus...

Till Monas Loppis hemsida, Som hittat

1 kommentar:

Zhannah sa...

Hej gumman! va fint du har gjort, fina strutar också. Tänkte åka in till stan på torsdag men blir väl bara kvar till kl 5 sen ska vi storhandla och till Ikea. Får se om vi hinner ses nåt då. Hur jobbar du är det olika eller? men vi hörs kram