söndag 6 januari 2008

2008


Den här tårtan frossa jag i på julafton
från Leilas jul


Jaa då var det ett nytt år! Varje första januari är som en ny sida i ett nytt liv. Men varför vill man alltid förändra en massa saker i sitt liv? Kan vi inte bara nöja oss med hur vi har det och hur vi är och ser ut?

Jag hör också till de människor med nyårslöften. Jag ska banta så och så mycket... Bla bla bla ! Nästa nyårsafton så har man väl säkert inte gått ner ett skit, kanske har man gått upp 5 till?!
Den som lever får se.

Men skit i det, det löser sig som jag brukar säga. :)

Inredning
Ja det var en riktigt bra jul faktiskt, trotts sjukdom och jobb.

Några av mina fina Julklappar...



Pengar så att jag hade råd att köpa ny soffa, Ektorp från IKEA. Det vita överdraget ligger och väntar på att få bli påklätt. Men jag tycker att den beiga är fin också så den får sitta på tills jag får riktiga vårkänslor.





Servett hållare i zink och servetter från Sia


Det blev en spegel från Nordal Jättefin, som min nya kompis på Lillboden ägde innan så det är hon som har slipat den så fin :)



Jag kostade också på mig en tallrikshylla för julklappspengarna. En Nordal, Köpt på Lillboden.
Det är en väldigt suddig bild, men på hyllan står det ett glasrör, också från Lillboden. Vi ska snart göra iordning köket och då kommer det där röret vara superfint mot det vita kaklet med gula apelsiner i eller gröna äpplen. Förstora bilden!

Ja på bilden ser man också tallrikarna Arv från IKEA som jag fick i julklapp! :)

De va lite av alla härliga julklapparna!

1 kommentar:

Jonna sa...

vad mycket fint.! ja hoppas vi får t iden och ses snart :-)