torsdag 1 november 2007

Anton , Du förändrar



Måste bara uppmärksamma denna underbara pojke! Bara 15 år gammal, och har redan åstakommit så mycket. Han gjorde något bra av händelsen i Stockholm då han förlorade en vän, Ricardo Campogiani. Honom får vi inte glömma, och inte heller alla de andra ungdomar som faller offer för gatuvåldet!

Såg på aftonbladet.se alldeles nyss att Anton skulle få ta emot Free your mind priset av Snoop Dogg på award galan och jag blev rädd att jag hade missat det! Men det hade jag inte.

Kan inte heller glömma Markus som blev misshandlad till döds för några år sedan då han sa till några killar att inte urinera i en trappuppgång. Jag och Malin åkte förbi hans föräldrars hus förra veckan, inte utan att undra hur de går vidare?

Bli medlem på Anton Abeles sida Bevara oss från gatuvåldet på Facebook, det har jag gjort! Keep up the good work, Anton kommer gå långt....

Inga kommentarer: