måndag 19 november 2007

Stora problem?

..ja det verkar jag ha!? Är i det verkliga livet fattig som en liten studentlus...Men det vill mitt shoppingbegär inte lyssna till...

Igår var jag på Kungsboden norr om Söderhamn (hos kvinnan som äger NOA NOA i Gävle) och tittade lite i affären med fina inredningsprylar, typ Green Gate och House Doctor.

Affären ska vara stängd tills i vår och så var det 30% rabatt på allt så då kunde jag inte hålla mig! Det blev två fina kuddfodral från Nyblom och Kollèn till jul

Och ett par silverfärgade dalahästar att hänga i julgranen(?) Är man konstig om man gör det?


De är ju så söta! :)

Va sen hem till Elin i min klass som bor i en Hälsingegård en bit från Kungsboden.
Va fint du har hemma Elin! Det va som en Hälsingegård med lite modern känsla! Ja, huset var verkligen jättemysigt!

På kvällen var vi hem till Peter och Maria på lite kalas för Peter som fyller år idag faktiskt! Grattis till dig! :) Busade med barnen. Me like*!

1 kommentar:

www.nestorforlag.se sa...

Vilka fina, men ibland får man ju unna sig något, si så där efter varje godkänd tenta kanske, för att hålla motiveringen uppe :)