fredag 9 november 2007

Auktion och Loppis

..igen och jag bara älskar auktioner! Härlig folkfest! :)

På Loppis fyndade jag ljuslycktor/bakformar för 1 krona styck. De passade bra på pallen i köket som jag äntligen har monterat och målat klart



Auktionen var riktigt rolig för det blev inte alls dyrt, och nöjd blev jag

Soppskål och saltburk och en ful fotogenlampa som inte får vara med här för 25:- Det var saltet jag var ute efter men soppskålen var fin den med
Två fulla papperspåsar med kökshanddukar, vanliga dukar i olika storlekar och lakan och örngott med monogram för bara 50 kronor. Jag skäms nästan när jag tänker på vad jag har betalat för sånna gamla örngott i en del butiker förrut...
Trevlig helg!

1 kommentar:

Designe sa...

Hej och grattis till en pysselpresent till jul! Ville inte skriva i ditt senaste inlägg..blir kanske lite fånigt i och med att jag redan varit inne på 2 andras bland de första :) Skicka ditt namn och adress till min mailadress så kommer det en liten sak senare! designesepost@hotmail.com

Åh va mycket fint!...Så fint med den vita pallen mot den vita väggen och fina saker på!..Kökshanddukar och övrigt linne är ju så fint! Kram :)