fredag 30 november 2007

Blivit religiös?

I onsdags var jag om sagt på Lillboden igen. Tog med mamma den här gången. Hon gillar inte när det är för vitt, men jag sa till henne att hon skulle följa med och titta in i Anne-lies och Olles hus. Den här gången tyckte jag att det var ännu vackrare än första gången. När jag tittade in i vardagsrummet så fick jag tårar i ögonen för att det var så fint! Det var som att möta Gud fast inom inredning... :)

Tog lite bilder men jag kom av mig och tog inga inne i vardagsrummet och matrummet, blev så tagen först. Sen vart det så mycket folk där inne så då ville jag inte fotografera de också. Men jag måste hem till Anne-lie och Olle snart igen och då måste jag ta fler bilder! :)

Lite bilder från deras hem...



Här känner man sig Välkommen




Jättemysig uteplats och massvis med granris. "Jag har dille på granris" uttryckt av frun själv :)

Hallen




Köket







Granris med belysning i är mysigt!

Lite del av Matrummet






The masterbedroom med en upplyst Passionsblomma



Rum på övervåningen



Tv rum uppe






Det här huset kan jag aldrig titta klart på!

1 kommentar:

Designe sa...

Oj, vilket vackert hem! Vitt och fint! :)