söndag 6 januari 2008

Blomshopping




Var på Plantagen idag med mamma. De har halva priset på alla gröna växter. Va roligt tänkte jag. Igår köpte jag en really really nice urna på Lillboden som jag vill ha en murgröna på båge i av nå slag. På Plantagen så tycker jag att de nästan bara hade plockat fram fula blommor! Små murgrönor som jag betalade 12 kr styck för i våras kostade nu 79 kr styck!! Det var ingen dålig prishöjning inför Rean Lura kunderna, big time! Sånt hatar jag och det påpekade jag också i affären. Då tyckte Mamma att jag var en Bitch! :)

Åkte till Ica Kvantum istället och där hade de murgrönor för 19 kr styck. Lite billigare iaf...
Köpte också en konstgjort kvist som ser ut som en orkidé Satt fast den på min riktiga i väntan på att den ska blomma om... Om den någongång kommer att göra det...
Urnan


Orkide

Inga kommentarer: