måndag 7 januari 2008

Pulkaåkning och Dansaerobic

Nattskjorta från Loppis, hänger i min tvättstuga

Jag är en ganska lat person tyvärr, som inte rör på mig så mycket som jag borde. Men idag var det en annorlunda dag som innehöll allt, och hjälp vad roligt jag hade.


Min dag började 05:45 då vaknade jag, duschade. Tittade sen på Nyhetsmorgon med Kristin och Anders (älskar nyhetsmorgon)!


Sen vid 9-tiden när håret var plattat och make up var lagt så åkte jag och handlade.

Började sen på hemma att rensa en kyckling och sen kom Maria Filip och Linus och hälsade på. Var ute och lekte, och åkte pulka! Det är jätteroligt. Nu fick jag användning för pulkan jag fick när jag fyllde 20. :)

Sen gjorde jag lunch till oss alla vid 12. Jättegod kyckling. Receptet måste jag dela med mig till er imorgon! Lekte inne med barnen och fikade och myste.

Ida min svägerska (det låter så vuxet, men det är sant (: ) ringde och ville ha med mig på dans aerobic... OOh yees. Det gick väldigt fort fram men kul var det! Imorgon börjar min vanliga aerobic igen :) Också kul!

Premiärduschade Idas nya snygga dusch! :)Sen fikade vi nyttigt bröd. Det var jättegott! Nu ska jag bli nyttig!!! På riktigt!

Jag tycker att den här dagen var så underbar för att jag hann med så mycket! Duscha, sminka mig, fixa håret, göra mat, ha besök, träna, och vara på besök och nu blogga! Jag vill inte sova bort fler dagar i ett underbart liv!

Inga kommentarer: