måndag 26 maj 2008

Då har man överlevt ytterligare en helg, och hemska måndag. Helgen var kanon, som bestod av festligheter och så hjälpte vi min mamma den här gången att flytta. Men tydligen så tyckte hon inte att jag var till någon vidare hjälp! :) Lite förkyld och mycket bakis. Förlåt då mamma. Mors dag också, käka smörgåstårta, mums! :)

En del shopping har det också blivit. En underbar madonna står nu här i mitt kök och vakar över oss. Eller vad är det nu en madonna gör? Hon är hur vacker som helst iaf, och det räcker för mig!

Kristallkronan har kommit från ellos. Jag har byggt ihop den alldeles själv, men den är inte upphängd än...

Sen det bästa av allt... Jag har köpt ett vitrinskåp från Uthuset.
Skåpet kommer från House Doctor. Senare i veckan hoppas jag att det är lite mer ordning här hemma och kanske, kanske kan jag lova en bild eller två.

Ha en bra vecka! Ta hand om varandra...

1 kommentar:

Designe sa...

Åh, då måste du visa skåpet sen, kan tänka mig att det är jättefint! Ha en bra dag! Kram :)