söndag 18 maj 2008

Nya färger

Oj oj oj, idag har man sprängande huvudvärk! Var ute på lite trevligheter med några tjejkompisar igår. Trevligt, Trevligt! :)

Jag har ändrat om lite med färgerna här på bloggen, men jag tycker aldrig att ja blir riktigt nöjd. Jag skulle vilja ha en fin bild upptill, och lite annan snygg design. Men jag vet ju inte riktigt hur man gör?!


Jag tog inspiration från vår härliga syren! Älskar syren. Den här bilden har jag hittat på internet, för vår har inte börjat blomma än. Jag har något att se fram emot. Mm känna doften... :)

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Hej Gumman!
Vackra syrener!!Jag känner doften!!
Ha det så gott
Kramar från Anne-Lie

Anne-Lie sa...

Hej Gumman!
Vackra syrener!!Jag känner doften!!
Ha det så gott
Kramar från Anne-Lie

Evelinas hus sa...

Syrener är så himla vackra!
Kul att gå ut med tjejkompisar.
Trevlig vecka på dig.
Kram Caroline