tisdag 20 maj 2008

En lärorik dag

Men att jag inte hade med mig kameran idag!? Vi har varit uppe i Delsbo, Hälsingland på studiebesök på Staffansgården. Det är ett boende för handikappade människor Huvudbyggnaden var en stor gammal härlig villa! Förresten nu hittade jag deras hemsida som ni kan gå in och titta på. www.staffansgarden.com Det var jätteroligt och spännande eftersom att de har en speciell pedagogik, Antroposofi.

Efter det åkte vi till Hudiksvall och åt mat och gick på museum. Jag älskar verkligen museer! Intill museet, säger man så? Eller är det museumet? Aja strunt samma, där ligger iaf en underbar butik som heter Ombonat. Åh jag ville ta med mig allt hem! Men så här innan löning, eller låning som jag har är snustomt i plånkan... :(

Ombonat
Sundsesplanaden 3
82430, HUDIKSVALL

2 kommentarer:

Designe sa...

Vilka härliga vårfärger du lagt till på sidan!
Snygga kläder från Ellos oxå, jag älskar lantliga kläder!..den svarta var snyggast!.. :)

Designe sa...

jag igen..har glömt att länka dig tidigare..nu är du med på länklistan äntligen! :)