måndag 5 maj 2008

Fullspäckad helg

OJojoj va jag hann med mycket. Något jag sällan gör..:) Va så skönt med långhelg för en gångs skull.

Lördagen bestod som sagt av öppethus hos Uthuset och
5års kalas med "vuxendricka" Men jag fick vara nykter och köra.


Uthuset
Allt lika trevliga Helena som man kan prata med om lite allt möjligt, kul kul! :) Och så fick jag gå in i huset, något jag längtat efter. Yes det va hur fint som helst!! Jag blir så avundsjuk. Men jag ska måla, måla nu i sommar :) Vitt Vitt Vitt Jag och Pernilla

På kvällen fick jag igenom en deal med Thomas efter att han hällt i sig några öl.
Han kommer tillbaka från toaletten på kalaset och säger
- Lukta här gumman, en sån tvål vill jag ha. (Det är Dove) Jag lovar dig, om du köper den så ska vi måla vitt!
-Lovar du?
- Jaa det lovar jag!
Thomas

Mm härig kille tänker jag. Nu kanske man ska passa på när han är på det här humöret och få igenom fler saker :) Men han kommer på banan igen och säger att vi nog inte ska deala något mer i kväll. :)
Haha nä det är lugnt bara vi målar vitt! :) Fast kanske inte överallt, för det vill faktiskt inte jag heller.

Söndagen hade jag storstädning då jag bla gjorde ren fönstren. Är inte riktigt klar med hela huset. Jag tar lite efter som eftersom att jag är lat! :)
Men jag fick upp mina underbara hissgardiner från Himla! Blev så fiint!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, det blev super fint i dina fönster nu gumman :)
och konstigt vore det väl annars, med tanke på priset ? :)